April 21, 2011

Cuti

1984...darjah 1...sabtu ahad memang paling gua suka...gua boleh bawa gua punya lastik...batu isi dalam poket seluar bola...baju sibai kat leher...masuk hutan ikut abah gua cari kayu api...sebab sabtu ahad pagar sekolah tutup...

1990...tingkatan 1...sabtu ahad memang gua suka...sebab gua boleh basuh baju sambil melalak kat bilik basuh...walau pun suara akan mengundang awan hitam...lantak la...sebab pintu kelas tutup...

1995...gua lagi suka hari jumaat...tidur lepas subuh...bangun sebelum muaazin membaca al quran...sampai kat masjib sebelum khatib berkhutbah...sebab sabtu ahad gua ada kelas...

present...gua rasa macam xde hari cuti dah...isnin jumaat kerja...sabtu ahad memancing...leceh betul la penganjur...tiap2 minggu ada game...budget bulana memancing pun dah naik...gua ingat lepas ni gua nak butakan mata pekakkan telinga pada orang2 yang sibuk nak bagi gua flyer pertandingan memancing...

notakakibangku : dah macam jadual sekolah plak...tiap2 minggu ada kelas ganti...

No comments:

Post a Comment