April 27, 2010

Amir Com

+ dah 2.30 ni...bangun la...UIS!!!ujar Amir ala2 menggelabah sambil menggerakkan kaki Jepun yang tengah sedap bermimpi disiang hari...

* ok...ok...mu tunggu jap...aku g mandi...sambil acuh x acuh Jepun mencapai towel dengan mata yang separuh terbuka + muka macam nak bagi penerajang kat amir

kelas petang memang macam tu la...sedap tidur tambah pulak kelas subjek agama...memang la setan makin banyak bergayut...sambil senyum memandang amir com yang dah siap bertalileher...dengan kemeja yang x digosok...

+ mu ganti kejap...aku nak g mandi...hehehe...sambil bangun memberikan kerusi parlimen aku pada amir...dan seperti biasa, amir memang x pernah menolak...namun dia tidak akan melompat...

siap mandi dan berpakaian, aku capai rokok dan bakar...lantas beg yang selalu dibawa ke kelas, digalas...vrooommmm...berdesup je sebab dah lambat...tu belum masuk kalau ada roadblok pak guard lagi dan kalau roadblok...memang sure la aku ponteng...sampai kelas awal lecturer skit dari aku...biasa la, pelajar contoh

lepas habis je lecture, aku bergegas kembali ke hostel untuk menambah power berjaga malam nanti...dan yang pasti, tidak semua pelajar yang berpakaian kemas itu akan ke kelas...

* balik doh???..tanya amir dengan slang ganu sambil mata memerhati skrin dan mata menekan tikus...memang gaya seorang ahli parlimen...walaupun xde ahli parlimen yang main game solitare dengan memakai tali leher!!!

+ aikk...mu x pegi kelas ke??? tanya aku ala2 kompius

* aku tengah menang, kang pegi kelas kang ada orang kacau pulak game aku...jawab amir com selamba sambil menyedut rokok surya dalam2...seolah2 sedang menghadapi masalah negara...sedangkan hanya kerana solitare...

No comments:

Post a Comment